środa, 5 kwietnia 2017

Jednorożec na szczęście :)

Cześć!!!
Dzisiaj mam dla Was inspirację nieco bajkową :) 
Są to kartki z przesłodkim niebieskim jednorożcem.
Nie wkręciłam się jeszcze w przedświąteczny klimat i pewnie już się nie wkręcę, dlatego będę Was inspirować ogólnotematycznie ;) (istnieje takie słowo?)
Moje kartki jak zwykle są bardzo proste. Robienie takich sprawia mi mega frajdę i mam nadzieję, że ich oglądanie wprawia Was w dobry nastrój:)




Wykorzystałam:

Papier "Miłość dodaje skrzydeł" 01 Papier "Miłość dodaje skrzydeł" 02 Zestaw papierów " Miłość dodaje skrzydeł " 30x30 Wykrojnik CREAlies koła z przeszyciami - CLNest21XXL TAŚMA PIANKOWA 3D 2 MM Kostka 3d, 3mm, 168 sztuk Zestaw narzędzi do zaginania papieru

To tyle na dziś - do następnego razu :)
Buźka - Kasik

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz